faq
NAJCZĘSTSZE pytania i odpowiedzi
PYTANIA ogólne
- przemyśl jakie elementy chcesz zaprojektować i jaki masz na nie pomysł (jeśli masz)
- zapisz co podoba Ci się u konkurencji i poza nią ale także zapisz co Ci się NIE podoba
- przemyśl do kogo kierujesz swój produkt czy usługi
- jakie konkretnie produkty i usługi oferujesz
- jakie jest twoje miejsce w branży w której działasz
poprosimy Cię też o wypełnienie kwestionariusza – briefu. Będzie stanowił on podstawę naszej współpracy i gwarantował Twoje zadowolenie. Nie odpowiadaj więc na zawarte pytania „ NIE WIEM”
Jeśli nie realizujemy dla Ciebie sesji czy nie tworzymy treści na potrzeby marki – przygotuj wszystkie elementy których będziemy używać. Grafiki, teksty i zdjęcia.
Przy realizacjach stron czy sklepów będą nam potrzebne hasła do serwera, panelu zarządzania serwerem i domena.
Pamiętaj, że jeśli nie zmieścisz się w czasie wycena Twojej realizacji może ulec zmianie (rekordziści od rozpoczęcia współpracy do nadesłania pierwszych materiałów czy pierwszych poprawek czekali 4 lata).
PYTANIA o branding
- znak to prosty symbol rozpoznawczy twojej marki
- logo to już zaawansowana względem znaku konstrukcja. Najczęściej zawiera element graficzny ale nie jest on niezbędny. Logo powstaje w kilku wariantach – podstawowy, alternatywny (jeśli podstawowe jest poziome alternatywne jest kwadratowe/okrągłe), skrócone logo i symbol.
Twoja marka nigdy nie potrzebuje tylko logo ponieważ od podstawowego projektu wszystko dopiero się zaczyna. - elementy marki – to kolory i czcionki dopasowane indywidualnie dla Ciebie – otrzymasz paletę kolorów z oznaczeniami HEX, RGB oraz CMYK. Paleta kolorów wyraża wartości Twojej marki. A projekt zestawu fontów marki jest wraz z prezentacją użycia w układzie hierarchicznym – czyli jak będą wyglądać w różnych wielkościach. Nie będziesz się więcej zastanawiać przygotowując grafiki czy projekty a spójność jest kluczową kwestią dla każdej marki nie tylko w sieci.
- identyfikacja wizualna – to wszystko co zawarte jest powyżej. Jest najszerszym pojęciem i obejmuje wszystkie elementy od loga, przez kolory, wizytówki, ulotki, grafiki, reklamy aż po brand book – czyli księgę marki która opisuje szczegółowo użycie każdego z elementów.
PYTANIA o strony www
Nie polecamy Polskich gigantów. Nasi klienci korzystają najczęściej z OpenHost, Lh i Linux.
Jeśli nie masz jeszcze wykupionego hostingu możemy na pierwszy rok opłacić go za Ciebie w OpenHost w ramach budowania strony www. Za każdy kolejny rok płacisz za serwer i domenę samodzielnie.
Jasne. Wykonujemy sesje produktowe, wizerunkowe, zdjęcia wnętrz i obiektów. Jeśli Twój budżet jest skromniejszy możemy zaproponować fotografie z banku zdjęć.