faq

NAJCZĘSTSZE pytania i odpowiedzi

Pytania ogólne

  • przemyśl jakie elementy chcesz zaprojektować i jaki masz na nie pomysł (jeśli masz)
  • zapisz co podoba Ci się u konkurencji i poza nią ale także zapisz co Ci się NIE podoba
  • przemyśl do kogo kierujesz swój produkt czy usługi
  • jakie konkretnie produkty i usługi oferujesz
  • jakie jest twoje miejsce w branży w której działasz


poprosimy Cię też o wypełnienie kwestionariusza – briefu. Będzie stanowił on podstawę naszej współpracy i gwarantował Twoje zadowolenie. Nie odpowiadaj więc na zawarte pytania „ NIE WIEM”

Jeśli nie realizujemy dla Ciebie sesji czy nie tworzymy treści na potrzeby marki – przygotuj wszystkie elementy których będziemy używać. Grafiki, teksty i zdjęcia.

Przy realizacjach stron czy sklepów będą nam potrzebne hasła do serwera, panelu zarządzania serwerem i domena.
Pamiętaj, że jeśli nie zmieścisz się w czasie wycena Twojej realizacji może ulec zmianie (rekordziści od rozpoczęcia współpracy do nadesłania pierwszych materiałów czy pierwszych poprawek czekali 4 lata).

Dla realizacji powyżej 2000zł płatność od początku jest podzielona 50/50. Natomiast jeśli potrzebujesz innego podziału daj znać, ustalimy wspólnie odpowiadający wszystkim harmonogram płatności.
Zwykle przygotowujemy różne opcje do wyboru. Często klienci wybierają elementy, które im się podobają i tak wkraczamy w pierwszą rundę poprawek. Jeśli jednak nic Ci się nie spodoba ( co nam się nie zdarzyło) to przeprowadzamy drugą rundę konsultacji i wracamy do punktu zero. Twoje zadowolenie jest dla nas bardzo ważne
Czasem tak. Pamiętaj jednak, że dla każdego projektu planujemy tak czas aby podzielić go między inspirowanie, szkicowanie i udoskonalanie. Nie chcemy przyspieszać na siłę kosztem jakości. Jeśli potrzebujesz szybciej projektu daj znać. Pomyślimy jak mógłby się zmieścić w nadgodzinach. Oczywiście będzie z tego tytułu dopłata.
Zwykle rezerwujemy terminy z 4 tygodniowym wyprzedzeniem.

Pytania o branding

  • znak to prosty symbol rozpoznawczy twojej marki
  • logo to już zaawansowana względem znaku konstrukcja. Najczęściej zawiera element graficzny ale nie jest on niezbędny. Logo powstaje w kilku wariantach – podstawowy, alternatywny (jeśli podstawowe jest poziome alternatywne jest kwadratowe/okrągłe), skrócone logo i symbol.
    Twoja marka nigdy nie potrzebuje tylko logo ponieważ od podstawowego projektu wszystko dopiero się zaczyna.
  • elementy marki – to kolory i czcionki dopasowane indywidualnie dla Ciebie – otrzymasz paletę kolorów z oznaczeniami HEX, RGB oraz CMYK. Paleta kolorów wyraża wartości Twojej marki. A projekt zestawu fontów marki jest wraz z prezentacją użycia w układzie hierarchicznym – czyli jak będą wyglądać w różnych wielkościach. Nie będziesz się więcej zastanawiać przygotowując grafiki czy projekty a spójność jest kluczową kwestią dla każdej marki nie tylko w sieci.
  • identyfikacja wizualna – to wszystko co zawarte jest powyżej. Jest najszerszym pojęciem i obejmuje wszystkie elementy od loga, przez kolory, wizytówki, ulotki, grafiki, reklamy aż po brand book – czyli księgę marki która opisuje szczegółowo użycie każdego z elementów.
Jak najbardziej. Projektujemy wizytówki, druki firmowe, teczki, ulotki, plakaty, gazetki, magazyny, stopki e-mail, tablice informacyjne, wewnątrz firmy, szyld firmowy, grafiki i posty do social mediów
Oczywiście. Mamy mnóstwo sprawdzonych rozwiązań, które jakościowo spełniają najwyższe standardy.
Tak. Wykonujemy zdjęciaz produktów, zdjęcia wizerunkowe, zdjęcia do social mediów, ​zdjęcia biznesowe​, zdjęcia wnętrz oraz relacje z eventów

Pytania o strony www

Jest najbardziej otwartą i intuicyjną dla użytkownika platformą. Samodzielnie możesz modyfikować swoją stronę i aktualizować. To co widzisz to dostajesz, więc dokładnie wiesz które elementy zmieniasz i jak te zmiany wyglądają.
Byłoby dobrze, ale jeśli nie masz pomożemy Ci znaleźć właściwą i opłacić.

Nie polecamy Polskich gigantów. Nasi klienci korzystają najczęściej z OpenHost, Lh i Linux.

Jeśli nie masz jeszcze wykupionego hostingu możemy na pierwszy rok opłacić go za Ciebie w OpenHost w ramach budowania strony www. Za każdy kolejny rok płacisz za serwer i domenę samodzielnie.

Jak najbardziej. Współpracujemy z dwoma świetnymi copywritterkami, które mogą stworzyć Twoje treści.

Jasne. Wykonujemy sesje produktowe, wizerunkowe, zdjęcia wnętrz i obiektów. Jeśli Twój budżet jest skromniejszy możemy zaproponować fotografie z banku zdjęć.

Oczywiście, jeśli nie masz głowy do pilnowania aktualizacji i zachowywania porządku na stronie możemy robić to za Ciebie. Daj znać – omówimy szczegółowy zakres administrowania.
Sami nie świadczymy takich usług, ale możemy polecić firmę, z którą współpracujemy w tym zakresie.
Nie, wolimy aby klient mógł widzieć pełny obraz strony z działającymi przyciskami, obrazami i responsywnym układem.
Jak wygląda współpraca

Chcemy pracować z Tobą jeśli chcesz się zaangażować w proces, ale nie chcesz nas trzymać na smyczy. Obiecujemy nie uszczęśliwiać Cię na siłę naszymi wizjami ale nie chcemy być tymi którzy ślepo przeniosą szkic z kartki do programu graficznego. 

Zaczniemy od rozmowy czego potrzebujesz i jak to widzisz. Po tym prześlemy ci wycenę. Jeśli decydujesz się rozpocząć z nami pracę otrzymasz fakturę w wysokości 100% (w przypadku realizacji do 2000zł lub 50% ( w przypadku realizacji powyżej 2000zł). Po opłaceniu faktury rezewrujemy termin w kalendarzu i rozpisujemy harmonogram
Prosimy Cię o wypełnienie kwestionariusza. Zawiera on szczegóły, które pozwalają nam poznać Twój biznes i Ciebie a także twój pomysł na realizację projektu. Dzięki temu możemy pracować tak aby wszystko co najważniejsze dla Ciebie było uwzględnione w projekcie.
Po wypełnieniu kwestionariusza przesyłasz nam wszystkie treści które są niezbędne (ustalamy jaki zakres w trakcie) abyśmy mogli zacząć prace nad projektem.
Po zatwierdzeniu ostatecznych wersji projektów rozliczamy pozostałą część faktury i przygotowujemy Twoje pliki do pobrania lub w przypadku stron www przekazujemy komplet haseł, dostępów, licencji i możemy zacząć świętować.